-->

Sâmbătă, 19 noiembrie | 19.00 | Sala Mare

A DOUĂSPREZECEA NOAPTE

 de William Shakespeare

Traducerea: Violeta Popa, George Volceanov

Direcţia de scenă: Victor Ioan Frunză

Decorul şi costumele: Adriana Grand

Distribuția:

Contesa Olivia (Corina Moise); Orsino, ducele Iliriei (Alexandru Pavel); Malvolio, majordom (George Costin); Viola (Nicoleta Hâncu); Sir Toby (Adrian Nicolae); Sir Andrew (Sorin Miron); Feste, bufon (Andrei Huțuleac); Maria, cameristă (Andreea Grămoșteanu); Antonio, pirat (Alin Florea); Sebastian (Codrin Boldea); Căpitanul (Matei Arvunescu); Fabian (Carol Ionescu); Preotul (Costin Dogioiu); Valentin (Flavius Călin); Curio (Sorin Flutur); Valetul Oliviei (Voicu Aaniței); Un ofițer (Matei Arvunescu); Al doilea ofițer (Andrei Redinciuc); Suita ducelui Orsino (Ștefan Mohor, Paul Radu, Andrei Redinciuc).

Muzica originală: Cári Tibo
Pian: Andreea Csibi
Vioară: Raul Stanculescu
Clarinet: Bogdan Gugu
Violoncel: Alexandra Corina Ciuple
Vioară: Ana-Maria Marian
Clarinet: Constantin Ghiţă Urziceanu

Produs de: Teatrul Metropolis, Bucureşti
Durata spectacolului – 2h 45min cu pauză
Nerecomandat persoanelor sub 14 ani

Sinopsis

„Povestea din A douăsprezecea noapte, în care genurile se topesc unul într-altul, cu ritmuri când de dramă, când de comedie, cu quiproquo-uri, cu farse și travestiuri, propune în fapt o perspectivă ironică și cu multe accente cinice asupra amorului, această stare (in)explicabilă, născătoare în aceeași măsură de tristeți și „bucurii divine”.
Spectacolul de la Metropolis, ca de altfel toate montările lui Victor Ioan Frunză din ultima perioadă, la care lucrează cu o echipă bine sudată, are meritul de a fi în același timp o excelentă comedie de public, unde râzi în hohote minute în șir, la scene jucate impecabil, și o cercetare inteligentă, în centrul căreia se află omul, „acest animal ciudat” (… ) O analiză cinică a iubirii și a felului cum ea îi poate modifica pe oameni, a felului cum ea acționează în funcție de situații și zone sociale, a felului cum ea devine oglinda vie și deloc deformată a propriei ființe, așa s-ar putea descrie, pe scurt, montarea lui Victor Ioan Frunză de la Teatrul Metropolis.” (Monica Andronescu, Yorick)


Vezi galerie foto